.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندران، پيشرو در مبارزه با بی سوادی

قائم مقام سازمان نهضت سواد آموزی کشور گفت:بر اساس ارزیابی های انجام شده مشخص شد که استان مازندران از برنامه های پییش بینی شده در مبارزه با بی سوادی و ریشه کن کردن آن جلوتر است.

به گزارش شمال‌نيوز، علی وطنی در جلسه شورای راهبردی نهضت سواد آموزی مازندران با بیان اینکه استفاده از کارشناسان و استادان دانشگاه در شورای بهبود کیفیت نهضت سواد آموزی مازندران باعث رشد ، توسعه و پیشرفت شده است افزود:با توجه به پیشینه خوب استان نباید در این استان بی سواد داشته باشیم.
وی با بیان اینکه بانک اطلاعات 9 شهر مازندران کامل شده است خاطر نشان کرد:لازم است تا برنامه ریزی های لازم برای برگزاری جشن پایان بی سوادی در استان مازندران برای سال 90 صورت گیرد.
وطنی با اشاره به اینکه توجه به مسائل کیفی در کنار مسائل کمی در نهضت سواد آموزی از شاخص های اولویت دار است اظهار داشت:سند راهبردی استان مازندران باید آماده شود.
وی با بیان اینکه شهرداران و فرمانداران هر شهر باید برای ریشه کن کردن بی سوادی در حوزه خود همکاری های لازم را با ادارات نهضت سواد آموزی داشته باشند تصریح کرد:مدیران باید الگوی آموزشیاران باشند.
وطنی با اشاره به اینکه مهمترین برنامه در دست اقدام این سازمان سوق دادن کتابهای درسی نهضت به سمت مسائل مذهبی و قرآنی است خاطر نشان کرد:باید مسائل مذهبی در خانواده ها فرهنگ سازی شود.
قائم مقام نهضت سواد آموزی کشور با اشاره به رشد 200 درصدی نهضت سواد آموزی مازندران در ریشه کن کردن بی سوادی اظهار داشت:قابلیت برگزاری جشن پایان بی سوادی در استان مازندران برای سال 91 وجود دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.